воскресенье, 15 ноября 2015 г.

Модуль6. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені дізнатись як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для завершення роботи над проектом, а саме для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів. Вважаю, що зараз навчання взагалі неможливо без ІКТ, тому що навчати треба життю у сучасному суспільстві, яке, як відомо, є інформаційним суспільством. Створюючи ж продукти за допомогою ІКТ дозволяють не тільки пристосуватися, але й самореалізуватися, виявити творчі здібності.

Рефлексія результатів навчання за курсом

Ну нарешті Фінал. Мені курс дуже сподобався. Звісно було важко. Багото речей мені здавалися незрозумілими, але все стало на свої місця. В процесі навчання я дізнався багато нового. Я зрозумів, що до методу проектів потрібно підходити дуже обережно і все ретельно планувати для того , щоб Мій проект був успішним. Отримав багато нових навичок. Одна із них -це перевірка і корекція планів і не тільки під час роботи над методом проектів. Вважаю, що  такий підхід допоможе мені і в житті. Розширив свої навички використання ІКТ для навчання і оцінювання діяльності учнів.

Модуль5. Реффлексія

В цьому модулі працювалось спокійно і легко, бо вже відчувається фінал роботи. Це меня дуже радує.Мені вдалося побувати на місці учня і створити учнівську роботу. Я зміг продумати як будут оцінюватися учнівські роботи. Я вкотре переглянув План роботи.Дуже сподобалось працювати за стратегією оцінювання 3-2-1

Модуль4. Рефлексія

З четвертим модулем було трошки легше працбвати ніж з 3. Я дізнався про стилі навчання. Навчився планувати завдання з урахуванням дифференціації. Дізнався про таке поняття, як фасилітація. Зміг уточнити план вивчення теми з урахуванням набутих знань.

пятница, 13 ноября 2015 г.

Модуль3. Рефлексія.

Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів у  проекті,а саме над підготовкою формуючого оцінювання:
·                     визначення  навчальних потреб,
·                     спонукання до самоспрямування у навчанні та співпраці,
·                     відслідковування прогресу в навчанні,
·                     перевірка розуміння учнями особливостей власного мислення та спонукання їх до самопізнання,
·                     перевірка рівня здобутих учнями знань та отриманих навичок. 

среда, 11 ноября 2015 г.

Модуль2. Рефлексія.

Ознайомився з навичками,які необхідні учням у XXI столітті, сформував ключове, тематичні та змістові запитання до проекту,створив макет публікації (буклет), сформулював дослідницькі завдання для учнівських проектів..Інформаційна грамотність та використання ІКТ- один із  результатів проектної діяльності, вони допоможуть моїм учням відповідати вимогам державних освітніх стандартів і програм.Сприяє підвищенню інтересу до вивчення математики та інформатики.

воскресенье, 8 ноября 2015 г.

Модуль1. Рефлексія.

Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме я вважаю що, учні розвинуть навики спілкування та використання комп’ютерних технологій для засобів зв’язку та обміну інформацією.
Уважно проаналізувавши переваги використання методу проектів у навчальному процесі я побачив що, це потребує від мене чіткої організацііх роботи учнів.
Я важаю що цей цікавий досвід з освоєння новітніх технологій допоможе моїм учням досягти високих результатів, а я отримаю корисні навички.
Я зрозумів призначення Основних запитань проекту та як їх можна використати для дослідження у моєму проекті "Трикутники і чотирикутники навколо нас"
Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме: анкетування/опитування, рефлексія та ін