воскресенье, 8 ноября 2015 г.

Модуль1. Рефлексія.

Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме я вважаю що, учні розвинуть навики спілкування та використання комп’ютерних технологій для засобів зв’язку та обміну інформацією.
Уважно проаналізувавши переваги використання методу проектів у навчальному процесі я побачив що, це потребує від мене чіткої організацііх роботи учнів.
Я важаю що цей цікавий досвід з освоєння новітніх технологій допоможе моїм учням досягти високих результатів, а я отримаю корисні навички.
Я зрозумів призначення Основних запитань проекту та як їх можна використати для дослідження у моєму проекті "Трикутники і чотирикутники навколо нас"
Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме: анкетування/опитування, рефлексія та ін

1 комментарий:

  1. Ми, звісно, просуваємося швидко, і не завжди зрозуміло, де та як закінчуються і починаються модулі. Але Основні запитання - то вже з лругого модуля. Інші спостереження дуже вірні та змістовні, дякую за розуміння курсу та особливостей проектної діяльності.

    ОтветитьУдалить